Tutorial
Sampling for Arch Vis renders in vray 2.4

John O'Connell rozpráva v 1 a pol hodinovom videu o jeho prístupe samplovania vo V-rayi. Ako píše nejde o tutoriál. Video je určené pre ľudí ktorí už nejaké skúsenosti majú.

//player.vimeo.com/video/85982809

 

Komentáře uživatelů

Georgo
Georgo 17.03.2014 | 12:12:07
#4
Kedze som subscribber (platiaci) GW tak mozem povedat ze John Connel to video robil tiez na zaklade jeho strategie :- ).
To co stvara v tom videu, je identicke v tom co odporuca Grant, len to zle aplikovane lebo ten chlap ozaj nevie co robi (nazyvat hentu scenu komplikovanou a cakat ze DomeLight to vysampluje ked enviro zabudoval tym vonkajsim plotom,etc..).
Ale celkove ani ta Grantova metoda shiftnutia vsetkeho od AA na DMC neni uplne idealna pre archviz, vzdy to doda vysoky render cas, ktory sa moze zdat nizsi len relativne v porovnani s uplne klasickym universal (od coho to aj on porovnava), resp. je to na dlhu diskusiu.
Tie videa su super vsak pre teoreticku knowledge (tie origo od Granta, nie Conella).

Btw nikdy nedavat aj Domelight and Portal zaroven, ludia to robia, ale je to hlupost lebo kazdy sampluje zvlast, takze dojde k 2nasobnemu samplovaniu. Spravny postup je, ze ak ma priestor dobry styk s environmentom, vysampluje to DomeLight, ak nie, tak Portal a potom ponehat mapu(HDRi) len v environment slote. Vizualne bude vysledok viacmenej totozny. Pri Dome+Portal bude vysledok vizualne drasticky iny (aj svetlo bude kvazi 2nasobne).

Juraj
Obolus
Obolus 13.03.2014 | 12:26:50
#3
to od kybela je skvely
Mousek
Mousek 13.03.2014 | 07:51:43
#2
{kybel}
toto podla mna neni moc uzitocne video... 90 minut o tom ako brute force stylom vyrendrit mega jednoduchu scenu, v malom rozliseni za 3 hodiny (na dual xeon masine) bez ohladov na optimalizaciu. fakt neodporucam v akychkolvek pripadoch pouzivat 800 subd pre dome light. je to interier, staci dat do okna rect. light a nebude problem so sumom. ist az na 600 subd v materialoch je tiez overkill (ja som v ani najextremnejsich pripadoch nepotreboval ist nad 250)

co do AA vo vray, skor by som odporucil toto :

https://vimeo.com/86010717
velmi rozumny workflow s dorazom na optimalizaciu

dikes kybel. Neskôr to hodím.
{kybel}
{kybel} 13.03.2014 | 05:14:47
#1
toto podla mna neni moc uzitocne video... 90 minut o tom ako brute force stylom vyrendrit mega jednoduchu scenu, v malom rozliseni za 3 hodiny (na dual xeon masine) bez ohladov na optimalizaciu. fakt neodporucam v akychkolvek pripadoch pouzivat 800 subd pre dome light. je to interier, staci dat do okna rect. light a nebude problem so sumom. ist az na 600 subd v materialoch je tiez overkill (ja som v ani najextremnejsich pripadoch nepotreboval ist nad 250)

co do AA vo vray, skor by som odporucil toto :

https://vimeo.com/86010717
velmi rozumny workflow s dorazom na optimalizaciu
x
4
Sdílet odkaz na článek:
reklama
Další podobné články:
Obrazek clanku
08.07.2015
Mousek
ISSN 1801-0539