grip
Pracovní příležitost
PLACENÉ - 3d/abstrakt/unity3d
grip
Pracovní příležitost
Full CG (3d+matte 2.5) teaser
plus421media
Pracovní příležitost
[PLATENA POZICIA] 3Dsmax model
Matti
HGames
Pracovní příležitost
Herní GUI
grip
Poslední reakce 5.5. v 16:33
autor grip v PLACENÉ - 3d/abstrakt/unity3d
grip
Poslední reakce 2.5. v 18:57
autor grip v Full CG (3d+matte 2.5) teaser
plus421media
Poslední reakce 26.4. v 12:07
autor plus421media v [PLATENA POZICIA] 3Dsmax model
Matti
Poslední reakce 22.4. v 10:28
autor Matti v 3dsmax viewport slow
tom_n
Poslední reakce 21.4. v 7:53
autor tom_n v My (un)finished works :)
reklama

Novinky

dolu
nahoru
  • 26
    APR
    2016
    Obrazek clanku
    I letos jste srdečně zváni na AUTODESK M&E ROADSHOW v Praze a to 10. květena
    v Kině EVALD v ulici Národní 28, Praha 1. Od 10 hod. si tak budete moci vyslechnout co nového se koná v produktech Autodesk 3ds Max 2017, Autodesk Maya Extension, Stingray a Shotgun. Registrace je bezplatná.
    Aktuálně
    komentáře
    11
    JAN
    2016
    Obrazek clanku
    Ako spolupracuje DDO Painter s Unreal Engine 4 na tvorbe textúr môžete zhliadnuť vo videu ke Epic Games texturujú Outpost 23 pre ich ďalší Unreal Tournament.
    Tutorial
    komentáře
    10
    JAN
    2016
    Obrazek clanku
    Martin Adámek alias Timebubble vytvoril pôsobivú animáciu o ktorej sa vyjadril : "Zacalo to len modelom auta, nakoniec sa to zvrhlo na komplet shot s prostredim a hudbou..."
    Animace
    komentáře
    09
    JAN
    2016
    Obrazek clanku
    Čo dodať ... The Mill a ich reel zložený z mnoho komerčních projektov.
    Animace
    komentáře
  • 06
    JAN
    2016
    Obrazek clanku
    Krásny nový rok prajem. Dúfam, že ste sa dostali z vianočnej letargie a množstva zážitkov z nových Star Wars. Začneme tak vlažne a to prečo sa oplatí mať blog jako 3D/2D grafik z dôvodu sebaprezentácie.
    Recenze
    komentáře
    18
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    Chaosgroup uvolnil verzi 3.3 pro V-Ray for 3ds max. Kromě obligátních oprav chyb obsahuje i řadu novinek včetně proklamovaného zrychlení renderingu o 20-50%, podpory více materiálů ve Vray-RT (GPU render) nebo raytracingu zaoblení hran. Update je zdarma pro všechny majitele V-Ray 3 for 3ds max.
    Aktuálně
    komentáře
    17
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    V dnešní době představovat kreativní veřejnosti grafické tablety od japonské firmy Wacom je skoro jako ono příslovečné nošení dříví do lesa. Tato zařízení si našla cestu do pracoven a koutů každého, kdo to myslí s počítačovou grafikou vážně a jejich známost je velká. I tak následující recenze stojí za to.
    Recenze
    komentáře
    15
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    Štúdio Head Paul Hatton predstavilo ich Top 10 pluginov pre Mayu, ktoré by ste nemali prehliadnuť.
    Plug-in
    komentáře
  • 15
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    Firma TON aktualizovala databanku 3D modelů svého dřevěného nábytku a vydala zdarma kolekci 10 3D modelů včetně textur s UV mapováním. Modely vycházejí z konstrukčních dat.
    Aktuálně
    komentáře
    10
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    Pred nedávnom spustený server cg+ vyhlásil prvú súťaž, ktorá potrvá do 30. januára 2016 na tému Star Wars Reimagined. Je jedno akú techniku použijete 2D/3D. Držíme palce.
    Soutěž
    komentáře
    04
    DEC
    2015
    Obrazek clanku
    Využijte příležitosti a kupte sobě nebo někomu jinému k vánocům publikaci Phantasia se slevou 15%. Stačí v košíku zadat vánoční kód: area-15
    K dispozici je jak první díl tak i druhý či společný BOX.
    Aktuálně
    komentáře
    23
    NOV
    2015
    Obrazek clanku
    Tak všetci tí čo ste boli v tom máte jasno ale tí čo si vymysleli rôzne dôvody neprísť si môžete v krátkosti užiť tento ročník v zostrihu.
    Aktuálně
    komentáře
PLKÁTKO
Nejste přihlášen/a!
Dulen
Dulen
05.05.2016 07:10:20
Zdarec, má někdo vymodelovanou novou Octavii v kombu? Pokud ano at me prosím na info@noway.cz posle nahledy a cenu za model, Optimalne v MAXu 2012, diky.
ARMIN
ARMIN
02.05.2016 14:26:11
dik za script
Darth_Maul
Darth_Maul
30.04.2016 04:01:55
:) to ja neviem
TooXyc
TooXyc
29.04.2016 10:11:48
darth maul tak potvrzuju, je to super script, takhle nejak jsem si predstavoval, ze by to melo fungovat, jses hodny diky moc, jen stale nehcapu, proc neco takoveho neni primo v render setupu jako zaklad MAXe, to mi trosku hlava nebere
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 16:51:37
ako nikdy jsem to tkahle nepotreboval delat az tedkonc co po me klienti chcou ze stejne kamery udelat sirokouhly pohled, kdy vyska ma byt stejna jen do sirky se zvetsit
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 16:47:42
a takovy blby dotaz a v maxu jako nejaky zakladni modifikator nebo utilitka na tohlenc neni? Takhle prijde me to jako neco docela zakladniho, treba se pletu
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 16:43:03
darth maul covece to vypada, ze by to mohlo byt to co potrebuju, az dorendruju tak to prubnu diky
Darth_Maul
Darth_Maul
28.04.2016 16:32:19
[URL] nerobi toto nieco take?
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 11:14:48
prostě aniž bych věděl jak na to myslel jsem si, že by šlo zadat něco jak máš v render setupu rozměr snímku s tím že uděláš jedno rozliěení pak fixneš ten rozměr který má být zachovaný a zvětšíš jen ten další, ale ňák vůbec nevím jak :D j
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 11:09:20
páč když použiju ať už dolly nebo FOV LENS tak pořád to není to co by se mě líbilo jako řešení, protože se ti změní rozměr záběru aniž bys rozšířil vert či horizont rozměr záběru, člověk to pak musí baj oko plus mínus autobus naskejlovat
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 11:07:06
prave no aniž bych použil dolly, nebo FOV lens v kameře nevím jinou elegantnější možnost
edemski
edemski
28.04.2016 10:45:24
IMHO jedině pomocí Dolly Camera se oddálit a pak to renrovat přes Crop
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 08:11:07
jinými slovy chci nechat pozici kamery a jen rošířit do stran záběr bez jakékoliv deformace, ale nikdy jsem to neřešil a teďkonc aniž bych oddáli kameru nevím jak elegantněji si pomoct bez změny pozice
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 08:07:55
doufám, že je to trochu srozumitelné o co mě jde, každopádně díky za každou radu či pomoc
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 08:06:00
ale důležitá věc chci aby mi zůstala v kameře stejná spodní a vrchní hrana a rošířil se jen do stran. Když to změním v render setupu tak se mi obrázek zúží vertikálně, já potřebuju aby se rozšířil horizontálně
TooXyc
TooXyc
28.04.2016 08:04:09
Ahojte potřeboval bych radu, čím se dá v MAXu změnit poměr stran tak aby mi z 2500/1643 poměru stran vznikl 2500/919
Donatello
Donatello
27.04.2016 18:22:59
String vibrations ;) [URL]
Radek Chovancik
Radek Chovancik
16.04.2016 17:06:00
aha diky ja to nasel tusim na wiki ze to je ico tak to je uroven :)
Lakai
Lakai
16.04.2016 14:07:13
Lakai
Lakai
16.04.2016 14:05:47
pokud si jako fyzicka osoba tak je to rodny cislo
GALERIE
dolu
nahoru