reklama
3D

Desert Rift

3.3
Průměrné hodnocení:
Publikováno:
Počet zobrazení: 1955
Komentářů: 25

Popis:
...
Sdílet odkaz na obrázek:

Komentáře uživatelů

Počet komentářů: 25
mad
mad 02.04.2014 | 19:05:44
#26
dyz uz se ti nelibi ze kazdy kritizuje jen barvy tak cim vic na to koukam tim vic nevim jak je co velky... predpokladal bych ze ten kamenej oblouk ma aspon 50m oproti lodim jenze kdyz to srovnam s velikosti tech "domecku" tak by byly asi pro mravence, jestli ne tak nesedi ani velikost stromu... a vlastne uplne vseho nesedi... ale abych jen nekritizoval tak modelove a matrosove to mas pekny to ti nemuzu uprit
BooTy
BooTy 01.04.2014 | 17:28:18
#25
Ty lodě jsou jiný, to je snad vidět ne? :) Skály jsou dělaný stejnou technikou, jen jsou detailnější.
_zuckmantel_
_zuckmantel_ 01.04.2014 | 17:23:45
#24
Btw, nejsou ty skaly a ty letajici mrdky zrecyklovane ze starsich scen?
http://www.richardhomola.com/wp-content/gallery/personal/deep_space_final_1k02.jpg
BooTy
BooTy 01.04.2014 | 16:59:29
#23
Obolus: To co označuješ jako "postpro" je nejspíš ta jedna vrstva s gradientem, co má za úkol oddělit vzdálenější levou část a dát tomu hloubku a zvýraznit západ slunce, jediný co by mi teď asi vadilo, tak ty mraky, který jsem dodělával narychlo a ta fialová s modrou už jsou trochu moc, ale co už..
Obolus
Obolus 01.04.2014 | 16:53:12
#22
no taky jsem myslel ze to je jasne, ale ciste za sebe :)

prvni ceho jsem si na obrazku vsimnul byla ta zmet barev, ktera prebila jakejkoliv jinej dojem z toho obrazku (kompozice, skaly, detaily, namet...). myslim, ze to je skoda, protoze prave to ostatni je super - imho mnohem lepsi nez ta barevna postpro, ktera ale paradoxne hraje prim. taky se mi trosku nezda, proc napravo to zadnou postpro temer nema a nalevo jo, jakoby to byl jeden obrazek postprodukovanej dvouma lidma.

thats all :)

Ostatní obrázky autora

Počet obrázků: 16



Dakar '85
CLS
Maybach
The Summoning
Dragon Cave
ISSN 1801-0539