reklama

FORUM RENDERY / V-Ray / Vray 360°

klayman.
klayman.
#7
15.11.2017 | 13:34:23
najjednoduchsi sposob:
- vytvoris target kameru
- vytvoris 2x helper
- helper A alignes na camera target, helper B na cameru
- camera target linknes na helper A, kameru linknes na helper B
- helper B linknes na helper A
- hotovo - teraz pouzivas helper A na ovladanie/tocenie kamery
Dulen
Dulen
#6
07.11.2017 | 16:39:41
Kdysi jsem používal ve starší verzi tohle https://ggnome.com/object2vr výstupem je pak tohle https://ggnome.com/object2vr/examples/vespa. Vystupem je pak Flash (což je dnes už asi celkem mrtvola výstup) nebo quicktime movie
Saman
Saman
#5
02.11.2017 | 12:59:19
kameru mam normalne nalinkovanou na 2d objekt kterym tocim o 360° a tak se kamera toci s nim, target kamery na stredu toho objektu, v mem pripade Circle a kamera samotna pak tam kde ji chci mit kvuli vzdalenosti od objektu

jedna rada, render zacina a konci na ruznych frame, takze pokud si nastavis treba ze kamera udela celejch 360 stupnu z A do A na 100 framech, tak pak rendruj jen 99 frame, abys nemel ten samej snimek na zacatku i na konci, v prubeznem videu/zobrazeni by ti to pak pokazde cuklo protoze by tam byli vedle sebe 2 stejne frame
vrender
vrender
#4
27.10.2017 | 18:19:02
I really appreciated your thoughts!
3d modeling services https://vrender.com
Archicgi
Archicgi
#3
29.01.2016 | 11:37:05
Good thoughts!


­______________________________
3d modeling services http://archicgi.com/
Swordslayer
Swordslayer
#2
24.09.2013 | 14:14:33
Napr. camera se statickym targetem a path constraint na kruznici.
Prostepaja
Prostepaja
#1
24.09.2013 | 13:33:56
Na začátek se hned přiznám, že se jedná pro profesionály zřejmě o lehce retardovaný dotaz, nicméně - chtěl bych se zeptat jak docílit v 3ds max + Vray modelu kolem kterého bude "rotovat" kamera (tak jak to je k vidění například u spousty modelů na http://www.turbosquid.com/ - pozor, nejde mi o tohle: http://renderstuff.com/creating-virtual-360-panorama-cg-tutorial/ kdy je kamera statická a v prostoru se člověk "rozhlíží" z jednoho místa - chci statický model a aby se kamerou mohlo rotovat kolem něj (stačí jen v jedné "rovině".

Pokud se to tu někde řešilo, omlouvám se za duplicitní topic. Doposud jsem si vystačil se statickými obrázky a případně s možností využití "360°" viz link výše. Díky za odpovědi ;)