reklama

FORUM 3DS MAX / Svícení a Rendering / Není vidět textura mapování

Sniffer
Sniffer
#3
11.08.2017 | 09:48:18
neznam SIGERSHADERS, ale tipuju ze Max ma problem se zobrazeni celeho sharedu SIGERSHADERS ve viewportu. Vlez v tom SIGERSHADERS do slotu difuse kde je bitmapa a ve viewportu nechej zobrazit pouze ji.
bobpuls
bobpuls
#2
11.08.2017 | 09:26:06
Niekedy sa to stava ... riesim to ze vojdem priamo k mape a zobrazujem iba bitmapu a nie cely material.
ATYP
ATYP
#1
26.07.2017 | 18:17:25
Ahoj všichni,
prosím o radu, co mám kde špatně nastavené - při mapování nevidím texturu na mapovaném modelu, takže nemůžu mapování upravit podle chuti... Vše viz obrázek.
jde o 3dsMax2017, Vray 3.50.04 - Distributed rendering se 2 počítači.
Pokud dělám "svůj" Vray materiál, tak texturu vidím, ale pokud použiji materiál ze SIGERSHADERS V-Ray Material Presets Pro 4.1.6 tak mě to udělá to, že mapování nevidím. Ale vyrenderuju jej v pořádku! Jde o nastavení cest??
Nevíte, kde je možná chyba? Max používám už asi 10 let, ale tady jsem na chybu nepřišel
Moc děkuji za jakoukoliv radu!! Atyp

[url=https://postimg.org/image/f81cmey7d/][img]https://s12.postimg.org/7faoufs8d/mapovani.jpg[/img][/url]
[url=https://postimg.org/image/ilhded6nv/][img]https://s1.postimg.org/i8pz86oe7/mapovani1.jpg[/img][/url]