reklama

FORUM 3D VIZUALIZACE / Rozdělané práce / W.I.P. G_Taurus

Zobrazeno 1 až 25 (z 61 záznamů)
123
theSixtyEight
theSixtyEight
#61
17.02.2017 | 23:00:13
velmi podarene, pekna kompozicia :)
g_taurus
g_taurus
#60
06.02.2017 | 06:14:11
Jeden cvak, Blender, Cycles, EasyFX, Krita...
g_taurus
g_taurus
#59
07.07.2015 | 19:33:21
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/31/31109.jpg
TimeBubble
TimeBubble
#58
20.12.2012 | 16:09:15
Environment treba urobit poriadne, deformovana Planicka s texturou je dobra len ako zaklad, Neboj sa tam natrieskat kopec geometrie(kamenia, vegetacie atd) *1*
diablo
diablo
#57
20.12.2012 | 13:46:10
Upraveny tim ,ze je na nich smooth ? :) Ja myslel je fakt udelat poradne. NE zahladit.
mad
mad
#56
18.12.2012 | 18:38:16
ja chci mississippi *2*
g_taurus
g_taurus
#55
18.12.2012 | 18:16:57
skály budou ještě upraveny
tady je aktuální verze ještě s tím bude práce
http://1.bp.blogspot.com/-X3h1V99tLFg/UM8Md2JumHI/AAAAAAAAAKM/WFu7voxEDWw/s1600/verze_fin1b.jpg
diablo
diablo
#54
18.12.2012 | 18:11:26
Tu skaly jsou takovy prdelni.... chtely by trosku vic lasky. Barak se mi libi.
shinnok
shinnok
#53
18.12.2012 | 15:11:53
nepremodelujes tie skaly ? su strasne lowpoly.. textura je rozmazana a nijako nesuvisi s modelom.
Na steny by si mohol dat tiez ostrejsie hiresove textury..poriadne to namapovat a na ten maping ich logicky poukladat.. nie len takto halabala :) navyse mam pocit ze su deformovane a v zlej mierke.
g_taurus
g_taurus
#52
16.12.2012 | 18:16:07
opraveno
http://1.bp.blogspot.com/-AXAD08KaMII/UM4QWxNUVnI/AAAAAAAAAJM/fAz1GXHuMkw/s1600/chram6.jpg
g_taurus
g_taurus
#51
16.12.2012 | 17:40:24
Libanon42:děkuju za kritiku jdu se vrhnout to napravit :)
Libanon42
SanchezAlvarez
#50
16.12.2012 | 17:31:23
pekna referncia *1* ale porovnaj si okna s tvojimi a uvidis ze ich mas vacsie, hlavne pomer normalnych okien k tym obrovskym. A taktiez aj tie schody, tie stupne maju vysku asi pol metra. Na referncnom pikčr su sice strme ale nie az tak. *1*
AARONN
aaronn
#49
16.12.2012 | 17:26:47
g_taurus
Libanon42:neměly by být není to z hlavy, ale podle této fotky inspirace http://farm8.staticflickr.com/7142/6651029581_c544b98814_b.jpg



"polk", tak tady bych asi neusnul..a co když si teprve představím průběh stavby *7*
g_taurus
g_taurus
#48
16.12.2012 | 16:21:28
loocas
@#40


Od toho máš edge blur a light wrapping, ne?



Od toho máš edge blur a light wrapping, ne?
pohledám, ale ode dneška budu chamferovat v Blenderu bevelem když už ho tam konečně máme
g_taurus
g_taurus
#47
16.12.2012 | 16:17:40
Libanon42:neměly by být není to z hlavy, ale podle této fotky inspirace http://farm8.staticflickr.com/7142/6651029581_c544b98814_b.jpg
loocas
loocas
#46
16.12.2012 | 16:14:05
g_taurus
@#38

Loocas:aberace měla zmírnit dojem ostrých hran vše beru v potaz v příští verzi opravím toho dost... jinak děkuji za komentář


skorej by som povedal uplne vypnut, na takomto rendri to podla mna nema co hladat ... staci pridat nejake detaily, dost vela materialov posobi prilis "plocho" a mozno trochu popracovat na svetle a "zaspicatit" teren, drevo nevyzera jak drevo ... inac model a pohlad podla mna pohode, dal by sa z toho vydupat dobry vysledok

Illidanlord:světlo finální není... na terén přijde ještě jeden displace.. co se týče materiálů textury dodělám.

děkuji za komentáře



Od toho máš edge blur a light wrapping, ne?
Libanon42
SanchezAlvarez
#45
16.12.2012 | 16:02:39
len to zaujimavosti, nie su tie velke delene okna prilis velke?
g_taurus
g_taurus
#44
16.12.2012 | 14:54:57
evolutionn
to je kvazi final alebo wip?


je to zatím pořád ještě W.I.P. času mám ještě fůru na dodělávání detailů
evolutionn
evolutionn
#43
16.12.2012 | 14:48:02
to je kvazi final alebo wip?
g_taurus
g_taurus
#42
16.12.2012 | 14:11:20
nová verze
http://1.bp.blogspot.com/-5ty9mZELU-c/UM3II_W0U8I/AAAAAAAAAIc/BjsPBbZ17jA/s1600/chram3.jpg
moody
moody
#41
16.12.2012 | 00:38:48
Ten přístav se mi hodně líbí - jak psal mad má to potenciál :) keep on
g_taurus
g_taurus
#40
15.12.2012 | 23:08:27
loocas
Uber aberace a to dost. :) jinak jen tak dál...


Loocas:aberace měla zmírnit dojem ostrých hran vše beru v potaz v příští verzi opravím toho dost... jinak děkuji za komentář


skorej by som povedal uplne vypnut, na takomto rendri to podla mna nema co hladat ... staci pridat nejake detaily, dost vela materialov posobi prilis "plocho" a mozno trochu popracovat na svetle a "zaspicatit" teren, drevo nevyzera jak drevo ... inac model a pohlad podla mna pohode, dal by sa z toho vydupat dobry vysledok

Illidanlord:světlo finální není... na terén přijde ještě jeden displace.. co se týče materiálů textury dodělám.

děkuji za komentáře
Illidanlord
PeterKottas
#39
15.12.2012 | 22:29:52
skorej by som povedal uplne vypnut, na takomto rendri to podla mna nema co hladat ... staci pridat nejake detaily, dost vela materialov posobi prilis "plocho" a mozno trochu popracovat na svetle a "zaspicatit" teren, drevo nevyzera jak drevo ... inac model a pohlad podla mna pohode, dal by sa z toho vydupat dobry vysledok
loocas
loocas
#38
15.12.2012 | 22:23:21
Uber aberace a to dost. :) jinak jen tak dál...
g_taurus
g_taurus
#37
15.12.2012 | 20:49:41
menší progres
http://2.bp.blogspot.com/-sj0RMh4kDMk/UMzT4IFBgeI/AAAAAAAAAIM/2xrDAqOTGhg/s1600/chram2.jpg

G_T
Zobrazeno 1 až 25 (z 61 záznamů)
123