reklama

FORUM 3D VIZUALIZACE / Rozdělané práce / Postup práce.

Deniell
Deniell
#4
01.04.2018 | 14:14:16
Díky moc za zhodnocení. Materiály a textury jsem zatím neřešil. Šlo mi čistě o to aby ten model byl dobře vymodelovanej (což mi asi extra nevyšlo. :D).
Osobně, zatím jen modeluju to co mě napadne, ale nerozhouju se mezi to bude High a Low poly, ale zaměřím se na to. ;) Na tu záštitu se vrhnu a udělám výřez. Souhlasím, že takhle to je opravdu divné + tu čepel ztenčím. Ještě jednou díky. :)
lukas.chrapek
lukas.chrapek
#3
01.04.2018 | 12:40:26
Este k tym ciernym ciaram, pri rendery to je myslim ze preto lebo nemas v scene ziadne svetlo, ked tam pridas nejake, ci uz iba skylight tak to zmizne.
lukas.chrapek
lukas.chrapek
#2
01.04.2018 | 12:39:31
Ako na zaciatok to nieje zle vymodelovane, ako v urcitych castiach modelu by som ja osobne daval viac edge loopov aby sa to lepsie smoothovalo, ako napriklad rukovat meca, taktiez by som si na tvojom mieste pozrel ako sa v skutocnosti robia takeho rukovete a vseobevne mece, moze to pomoct k realnosti modelu, napriklad stredna cas rukovate meca, byva zelezna (myslim tie tri "prstene") a je to samostana cast. Neviem ci to ma byt high poly na bake low poly alebo iba cisto high poly model, ale myslim ze aj pre high poly model su hrany vsetkeho az priliz ostre trochu viac by som to zaoblil ale nie extremne, ak je to high poly pre low poly tak v tom pripade by som to zaoblib vyraznejsie tiehrany. Takztie by som vymodeloval aj oblozenie rukovete, ci je to koze alebo nieco podobne. Do Guardu meca aka zastity, byt som spravil aj vyrez kam zachadza cepel meca, teraz sa ti tam iba cisto prekryvaju dva modely, pre high poly by som tam urobil aj fyzicky vyrez. Cepel meca sama o sebe je podla mna dost hruba, ako netusim ci to bolo na refke alebo co, ale porozmyslal by som ci by nebolo lepsie ju ztensit. Ako som pisal na zaciatok to nieje zle, len su tam chyby ktore sa daju v pohode opravit alebo veci ktre sa daju vylepsit.
Deniell
Deniell
#1
31.03.2018 | 16:33:47
Zdravím všechny grafiky a nadšence. Učím se jako samouk 3D grafiku, konkrétně v 3DS Maxu 2015. Čím víc se učím a procvičuji, tak tím víc vidím zlepšení, ale stále to není ono. Udělal jsem několik jednoduchých modelů a ten poslední bych tu rád zveřejnil a poprosil bych každého kdo má tu možnost podívat se v rychlosti na model a řekl co je špatně (co se týče topologie, techniky a tak) nebo co by se dalo udělat jinak a lépe. Prozatím bez textur. Přikládam i screen renderu. Dále bych se rád zeptal co způsobuje ty černý čáry na záštitě. Moc děkuji.
Screen - https://ctrlv.cz/rZRZ
Soubor - http://leteckaposta.cz/670226811