reklama

FORUM 2D VIZUALIZACE / Galerie na Maxarea.com / Making of Project CARS artwork

aaronn
aaronn
#9
04.10.2015 | 18:18:55
Výborná práce ;) Díky za super Making of..
moody
moody
#8
26.08.2015 | 09:44:50
Vypadá to suprově a krásně rozepsané. Dík za inspiraci.
Throy
Throy
#7
24.08.2015 | 21:17:51
Super :-)
g_taurus
g_taurus
#6
19.06.2015 | 10:49:20
congrat , pěkný making of a výsledek :)
Nosalis
Nosalis
#5
19.06.2015 | 04:28:29
dekuji, a tohle byl na celem tom vsem ten nejlepsi bonus
ps4 a k tomu kovovy obal s timto artworkem ( hru sem musel koupit, ale to bych asi koupil i tak)

https://pbs.twimg.com/media/CE8FoXNUEAAh8PY.jpg
Tweekazoid
Tweekazoid
#4
18.06.2015 | 23:14:29
good job
astil
astil
#3
18.06.2015 | 21:55:00
povedlo se ti to
Saman
Saman
#2
18.06.2015 | 20:16:35
odeslalo a super :)
Nosalis
Nosalis
#1
18.06.2015 | 10:53:03
ahoj, nevim jestli vas to teda bude az tak moc zajimat, ale tady trochu rozeberu, jakym zpusobem jsem daval dohromady artwork pro Project CARS, ktery byl nakonec vybran jako obal pro specialni edici ( z cehoz mam obrovskou radost)

predem bych rad podotknul, ze photoshop kolaze vpodstate vubec nedelam, ale lakalo mne to vyzkouset.
Taky rozliseni ve kterem sem pracoval bylo 2763x4096 ( coz bych normalne asi delal ve 2x vetsim, ale mel sem problem ze screenshoty ze hry dostavat ve 4k rozliseni bylo vice problematicke, tak sem si rekl ze to bude muset stacit )
v jednu dobu jsem uvazoval o tom, ze bych ty snimky porizoval jako 1 screenshot, takze bych se domluvil s lidma a udelal MP session, nicmene ziju v USA, takze to nebylo az tak jednoduche domluvit dobry cas, tak sem se rozhodl ze to proste nakombinuju

jako prvni krok sem si zkusil par rychlych navrhu, abych videl jak bych to chtel udelat. Nejsem prilis dobry v kresleni, takze sem pouzival primo screenshoty.

uplne prvni navhr byl relativne blizko finalni podobe,
https://lh6.googleusercontent.com/-LFpt9bJAYvc/U-XSRvBqDqI/AAAAAAAACpk/5NYKLjdKXLg/w554-h822-no/keyshot_pitlane01.jpg

zkusil sem i verzi s jinymi auty - coz se mi docela libilo, zvlaste auto v popredi ze zabiralo vice mista, nicmene pozadavek "klienta" byl ze bych mel reprezenovat i FormuleA ( obdoba formule1 ve hre pCARS)

https://lh6.googleusercontent.com/-zspZTOo452w/U-cmZAq6kxI/AAAAAAAACps/EJeWTIoQmfU/w554-h822-no/keyshot_night.jpg

takze sem se vratil k puvodnimu navrhu,
dalsi z pozadavku byl ze ma jit o artwork ktera vpravi o hre - cili ne uplne realna scena, takze jsem se rozhodl udelat "kolaz" ve smyslu kdy budu kombinovat den/noc, slunne pocasi a dest, proste elemetry tak ruzne aby vytvorili dobry dojem, aniz bych byl limitovani tim ze je vsechno "foceno" za stejneho pocasi/casu

a vzikl tenhle koncept, kteryzto se hodne libil, takze jsem se rozhodl jej zacit vylepsovat

https://lh6.googleusercontent.com/-vjrtMy_1-jE/U-iA1ltcHMI/AAAAAAAACqY/2nUScN2OrRQ/w554-h822-no/keyshot_newsky.jpg

az sem se nakonec dostal k finalnimu obrazku

zde rozeberu par vstev , vrsvty jsou ruzne kombinovane, takze je rozebrat neni uplne jednoduche - jak sem psal, nejsem 2d grafik, takze muj workflow urcite neni uplne idealni

pozadi
puvodne jsem chtel pouzit pozadi primo ze screenshotu, ale pozdeji sem si rekl ze jej vymenim za foktu, na internetu sem nasel nejaka 2 pozadi, ktera sem pak nakombinoval do sebe

https://lh3.googleusercontent.com/-c8Rtd_EOAq4/VYJ-rGeDOxI/AAAAAAAADYw/Xs_5j-SEhv4/w656-h822-no/layer01.jpg

centralni vrstva (formule) byla slozena z nejvice jednotlivych obrazku
uvodni obrazek, z nej se mi libila prevazne lens flare, a highlighty na silnici, na penu atp

https://lh3.googleusercontent.com/-9LZ5PuNgPdk/VYJ-r_sDe5I/AAAAAAAADZQ/NLhGhWih0Zw/w656-h822-no/main01.jpg

druhy screenshot pak byl vyfocen primo v lokaci, abych mel jednodussi praci s odrazy, nicmene pro mne osobne tomu chybely ty predchozi pekne highlighty, - ikdyz zvlaste takhle na cernem pozadi to nevypada vubec zle

https://lh3.googleusercontent.com/-ur9ADKhx940/VYKCXONcQfI/AAAAAAAADaM/Z7WLFWqEF4A/w656-h822-no/main02.jpg

takze jsem z toho slozil neco v tomhle smyslu,
rucne (za pomocni dalsich screenshotu) jsem pak dodelavam odrazy v zrcatkach

https://lh3.googleusercontent.com/-738YPb9JUvs/VYJ-skxO6yI/AAAAAAAADZY/dbbCSMDWK90/w656-h822-no/main03.jpg

leva vrstva

leva vrstva byla docela jednodussi, pouze jeden screenshot, z nej sem taky pouzil pozadi,
https://lh3.googleusercontent.com/-s4PZH-MabVM/VYJ-rYhJcRI/AAAAAAAADY0/danMidGSIas/w656-h822-no/layer02.jpg

hlavni problem byl opravdu lowres odraz ve sklech, a taky strecha ( ktera zde neni videt) , takze odrazy sem opet nafejkoval v photoshopu. Strecha pak byla 3d render :D , kdy sem vymodelovat ty nosniky atp ( nebyl potreba zadny omamny detail) a nahodil sem na to par svetel atp.

https://lh5.googleusercontent.com/-6Cw0vwxJNWs/VYJ-rhSAMLI/AAAAAAAADY8/WzuVwsPGUPE/w656-h822-no/layer03.jpg

zbytek vrstev uz byl potom ciste o vyklicovani tech ruznych elementu, prtozoe pozadi jako takove uz bylo vyreseno,
auto napravo opet jiny screenshot , pozadi pak kombinace fotek a dalsich screenshotu ze hry

https://lh5.googleusercontent.com/-gczytA2_lFo/VYJ-s1JzAdI/AAAAAAAADZg/ETZ268tX54c/w656-h822-no/rightLayer_01.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-VK3c_TvRU1s/VYJ-p5O4naI/AAAAAAAADYM/NbjGoyYrKcM/w656-h822-no/background_layer.jpg

pak nejake ty efektky, deste, lens flary, glow, atp

https://lh5.googleusercontent.com/-qWESFkOTNy0/VYJ-qdMpP8I/AAAAAAAADYo/wPX6KVKg8p0/w656-h822-no/effects01.jpg

no a pak uz se to vpodsate jen barevne ladilo, coz nebylo uplne jednoduchy najit presne to co se mi libi, protoze se mi kazdou chvili libilo neco jineho

https://lh3.googleusercontent.com/-hTNpQ27H69Q/VYJ-qWRkkVI/AAAAAAAADYg/8UTtq4SpVAw/w656-h822-no/complete01.jpg
tohle uz je vpodstate temer final, ktery ale - na muj vkus - nemel uplne moc kontrastu, nicmene ze zkusensoti z prace sem si rikal ze bude lepsi "odevzdat" neco co ma min kontrastu, aby si pak kontrast doladily na tisku atp, podle toho jak budou potrebovat, nez abych jim dal neco co uz pak nebudou mit moznost "zesvetlit"

https://lh3.googleusercontent.com/-7aSE0FFXUZM/VYJ-qcHR63I/AAAAAAAADYY/Go-vWV4MvQU/w656-h822-no/complete02.jpg

pro max areu sam pak prave udelal jeste par korekci tak jak se mi to libilo trochu vic, prevazne ten kontrast.
Asi by se to ale dalo ladit do nekonecna. Co mne prijde je ze cim vic vrstev clovek ma , tim vic s tim neni spokojeny a ma tendence to menit. Proto je kolikrat lepsi vrstvy proste kollapsnout a pak uz jenom resit barvy

http://www.maxarea.com/gallery/full/170090/keyshot.jpg

tak doufam, ze vam tohle treba poskytne inspiraci , a ze vas to snad nenudilo
(ted uvidim jestli se to odesle takhle dlouhe)