SpiD
Poslední reakce 30.8. v 11:59
autor SpiD v Koupe max 2015 a use other ver
standa_DM
Poslední reakce 28.8. v 11:43
autor standa_DM v 3D software - zmena
Henrich
Poslední reakce 28.8. v 11:15
autor Henrich v Henrich WIP
derek
Poslední reakce 27.8. v 20:47
autor derek v Realistické vizualizace domů
Henrich
Poslední reakce 24.8. v 12:13
autor Henrich v Materiál pre kameň
reklama

Novinky

dolu
nahoru
  • 02
    SEP
    2014
    Obrazek clanku
    Po několika měsících práce uvádí Jan Brukner svůj historicky první autorský SHOWREEL s podtitulem "TWO SIDES". V rámci snímku jsou tématicky zkompilované práce, které Jan tvořil mezi lety 2004-2014. Zároveň s tímto spustil své zbrusu nové portfolio na http://www.jan-brukner.cz/
    Animace
    komentáře
    02
    SEP
    2014
    Obrazek clanku
    Pokud hledáte nějakou novou prcedurální floru pro vaše vizualizace, pak se podívejte na tento set stromů od Laubwerku. Hlavním lákadlem tohoto setu je jeho cena. :)
    Aktuálně
    komentáře
    30
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    3D tlač zažíva revolúciu a to vtom že si čoskoro budete môcť "doma" vytlačiť nos, ucho alebo inú organickú časť tela. Na projekte pracujú univerzity z USA a Číny, ktoré už testujú biologický "tuš".
    Aktuálně
    komentáře
    29
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Prednáška o novinkách, workflowe v osvetľovaní. Predstavený Enlighten, ktorý by mal poskytovať dynamickú, realtime globálnu ilumináciu v hrách a na nakoniec Imagination porozpráva o PoverVR Ray tracing. Viac videí z konferencie na youtube kanáli.
    Software
    komentáře
  • 28
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Midge Sinnaeve a jeho 15 stromov vo formáte FBX, vytvorené v GrowFX a ktoré síce neobsahujú textúru ale zato majú ucithodných 3.4 GB. Pozrite si i jeho ďalšie nástroje GRASS GENERATOR & PFLOW2PROXY, ...
    Plug-in
    komentáře
    26
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Ivan Arsic uverejnil na svojom webe pár hi-poly modelov spolu s textúrami, ktoré vytvoril pomocou programu Photoscan firmy Agisoft. Ako píše ide o vysokodetailné modely určené pre produkciu, ktoré nemajú žiadne obmedzenia používania.
    Aktuálně
    komentáře
    25
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Ak ste študent alebo učiteľ tak máte možnosť používať Maxwell Render celkom zadarmo s obmedzením u študenta na jeden počítač. Pri školskej licencii sa jedná o plávajúcu licenciu.
    Software
    komentáře
    24
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Do 29. augusta máte možnosť si zakúpiť za $1,495 obe programy v jednom balíku kde ušetríte peniaze (cca $600) za OctaneRender 2.0, ktorý dostanete zdarma.
    Software
    komentáře
  • 20
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Na konferencii ZBrush Summit 2014 sám Pixologic oznámil ďalší release programu ZBrush v poradí už siedmi, ktorým sa zároveň aj skončí vývoj 32-bitovej verzie. Jednou z nových funkcií bude ZBrush to KeyShot Bridge, ktorou uľahčia život rýchlo sa rozrastajúcej komunite týchto dvoch programov.
    Software
    komentáře
    19
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Koná sa jeho tretie výročie a téma je SENSES. Minulý ročník ho zahltilo 1100 prác zo 72 krajín Ak máte chuť si zadizajnovať a vytvoriť niečo čo vám vŕta hlavou tak neváhajte, pretože téma je veľmi obsiahla a tak dovoľuje vymyslieť si takmer hocičo. Času je ešte kopec a to do 3. novembra.
    Soutěž
    komentáře
    15
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Corel vypustil do sveta jeho skvelý kresliaci nástroj Painter a s ním taktiež aj verziu pre mobilné zariadenia Painter mobile. Novinkou sú revolučné Particle Brushes. Cena je £314.95.
    Software
    komentáře
    12
    AUG
    2014
    Obrazek clanku
    Rádi bychom Vás pozvali na již pátý ročník workshopu digitální kresby Digitouch, který se bude konat 5.9. - 19.9. 2014. Kurz spojuje možnosti technologie LCD tabletů a jedinečnosti osobního kreativního přístupu. Pod dohledem lektora, designéra ze Škoda Auto...
    Aktuálně
    komentáře
PLKÁTKO
Nejste přihlášen/a!
Dulen
Dulen
03.09.2014 08:56:06
archvizaci bojme se [URL] jeste cca rok a .... :)
astil
astil
02.09.2014 13:27:30
Pavel: Moznosti je vice jak to myslis.Zacni nejakou selekci.Muzes pouzit i Volume select muzes pouzit , noise /fractal(modifikator), pres material(displace), pres vyexportovanou texturu.Nebo modikator wave pro jednoduchy vlny
SanchezAlvarez
SanchezAlvarez
31.08.2014 21:38:53
dakujem funguje to :) teraz pomozte Pavelovi.
TimeBubble
TimeBubble
31.08.2014 20:19:46
Sanchez: Selectni kameru.. toto napis do Maxscript listenera.... "Movekeys $ 16000" bez uvodzoviek a stlac enter ;)
SanchezAlvarez
SanchezAlvarez
31.08.2014 20:10:26
importnem si kameru zo syntheyesu kde zaber zacina na 16000. frame. V maxku ale od 0, ako nastavim frame offset o 16000? :)
edemski
edemski
31.08.2014 18:38:44
a co to je Kefalin taky frame offset?
SanchezAlvarez
SanchezAlvarez
31.08.2014 15:12:56
nevieme, ale co ten frame offset?
Pavel_77
Pavel_77
31.08.2014 00:45:22
zdarec :) potrebujem poradit mam sphere a potreboval by som na nu nasimulivat vlniace sa more po obvode tej sphere viete mi poradit ?
SanchezAlvarez
SanchezAlvarez
30.08.2014 18:00:12
nikto?
SanchezAlvarez
SanchezAlvarez
29.08.2014 11:59:41
ako nastavit v maxku frame offset?
Saman
Saman
26.08.2014 07:51:44
potreboval jsem vytvorit samostatne pointy, ale nakonec stacilo jen ty body po krivce rozkopirovat pomoci spacing tool
chora
chora
25.08.2014 22:45:23
edem> ajo to je fakt...:)
edemski
edemski
25.08.2014 17:35:47
@chora: to udela i ten editpoly a jemnost nastavis v Interpolaci krivky
chora
chora
25.08.2014 17:03:27
Saman> pokud myslis aby se bezierske casti premenili na rovne ale s hustsimi body pak by dost mozna pomohlo importnout to do autocadu a z5. ale jak rika edem hodilo by se vedet k cemu
edemski
edemski
25.08.2014 15:45:46
@Saman: Nevím, jestli ti to pomůže, ale asi bych křivku uzavřel, převedl na edit poly a vytvořil vrcholy tam kde byly a plochy smazal... Ale k čemu to potřebuješ?
Saman
Saman
25.08.2014 11:59:55
lidi vite nekdo jak ze spilne udelat jednotlive body?
Henrich
Henrich
24.08.2014 19:08:45
pls da sa v Slate material editore dat nejake značky alebo tagy na označednie materialov? mam tam asi 15 subobject a zacinam sa trochu stracat :D
Henrich
Henrich
24.08.2014 11:10:44
ja mam shift+W a ide mi, ctrl+W som neskusal
senik
senik
23.08.2014 08:32:48
SpiD: mě to teda normálně jde.
SpiD
SpiD
23.08.2014 01:49:13
Maya: taky vám nejde přiřadit pro MergeVertexTool zkratka "Ctrl+w"? Resp. jde, ale nereaguje. Jak dám třeba "W" tak už to fachčí normálně.
GALERIE
dolu
nahoru
  • Kitchen

    Kitchen

    Autor: x-tinka
    Living room

    Living room

    Autor: x-tinka
    Prehistorická Džungle

    Prehistorická Džungle

    Autor: James
    1929 Duesenberg Model J Dual Cowl Phaeton

    1929 Duesenberg Model J Dual Cowl Phaeton

    Autor: Slávek
  • Trp

    Trp

    Autor: TsN
    Kron Pron

    Kron Pron

    Autor: TsN
    Husita

    Husita

    Autor: Pejp
    Goblin-zlodej

    Goblin-zlodej

    Autor: TsN
  • Městské celky

    Městské celky

    Autor: Blitz
    CARBOID

    CARBOID

    Autor: mikedee
    N-gon Renderfarm

    N-gon Renderfarm

    Autor: dejwo
    IKEBOT

    IKEBOT

    Autor: mikedee