Aktuálně
Cinema 4D R17

Přehled novinek v CINEMA 4D R17


Take System:  robustní systém pro definování variantních scén nebo parametrů objektů v rámci jednoho souboru a podpora render layers (výpočty různých vrstev výstupu do separátních souborů pro další použití v profesionálních kompozičních nástrojích). Take system je integrován do všech částí programu včetně renderingu.

 

https://www.youtube.com/embed/c2uWlLYY_dc?list=PLIqMw1vG1TWZwY70kkv3LOuPC194Evaky

 

 

 

Modelování s využitím křivek: kompletně přepracovaný modul práce s 2D křivkami. Nyní lze s křivkami vytvářet přesné oblouky a výseče, vyhlazovat je i precizně pracovat s tangentami jednotlivých bodů. Pro tvorbu sofistikovanějších křivkových tvarů je možné využít nástroje Boole.

 

https://www.youtube.com/embed/fwnkHommW-4?list=PLIqMw1vG1TWZwY70kkv3LOuPC194Evaky

 


SketchUp Import: import souborů ve formátů SketchUp.


Houdini itegration: integrace s VFX programem Houdini. Možnost práce s interaktivními Houdini objekty v rámci Cinemy 4D.

 

https://www.youtube.com/embed/NdS2M6OZNGw?list=PLM3a7n5CUTzVFnfqOATv27QQGBceLzLVZ

 


Modular shelving system + Bookshelf generator: Interaktivní modulární objekt pro generování skříňových a policových sestav s knihami, které zbavuje uživatele v oblasti interiérového designu a architektury nutnosti složitě modelovat skříňky, police či knihovny.

 

https://www.youtube.com/embed/uYn9GMZfazE?rel=0

 


Redukce deformace čočky: pro rekonstrukci virtuální kamery při zákresu 3D objektů do statických obrázků nebo do videa.


Správa a výběr barev: kompletní systém pro práci s barvami uvnitř programu. Výběr barev z fotografií, definování komplementárních barev a práce se vzorníky.

 

https://www.youtube.com/embed/LsHLE3rGgRI

 


Shader Variace: pro tvorbu materiálů a povrchů, kde drobné odchylky ve vzhledu přinášejí značně vyšší realističnost celé scény - například listy stromů, vizualizace desítek či stovek stejných objektů apod.

 

https://www.youtube.com/embed/4ZPkK1dHC-4?list=PLIqMw1vG1TWZwY70kkv3LOuPC194Evaky

 


Scuplting: řada vylepšení v oblasti skupltování jako například Edge Detection, Sculpt To Pose Morph apod.

 

https://www.youtube.com/embed/RtVupinAvnE

 


Motion Tracker: preciznější práce při trackování videa, nástroj pro odstraňování nepoužitelných stop.

 

https://www.youtube.com/embed/tSK47i0d02c

 

 

Animace: řada vylepšení v oblasti animací a práce s časovou osou.

 

Cinema 4D pracuje na platformách Windows i Mac OS X a je dodávána ve čtyřech variantách – Prime, Broadcast, Visualize a Studio. Podrobnější přehled rozdílů mezi jednotlivými verzemi najdete zde. Ceny komerčních, časově neomezených licencí, se pohybují od €700 (Prime) do €3000 (Studio) bez DPH. Pro majitele vybraných starších verzí programu jsou k dispozici upgrady.

 

Další informace o programu Cinema 4D najdete na stránkách www.cinema4d.cz nebo www.maxon.net .

 

Komentáře uživatelů

846x
0
Sdílet odkaz na článek:
reklama
Další podobné články:
Obrazek clanku
15.04.2015
standa_DM
Obrazek clanku
18.12.2015
standa_DM
Obrazek clanku
15.12.2015
standa_DM
Obrazek clanku
18.05.2015
standa_DM
ISSN 1801-0539